18 december 2024
Resultaten clienttevredenheidsonderzoek 2024
In 2024 heeft Het Bildt twee onderzoeken uitgevoerd: het jaarlijkse cliënttevredenheidsonderzoek (CTO) en de clienttevredenheidsonderzoek voor thuiszorg clienten (PREM), beide door ZorgfocuZ. Cliënten en hun vertegenwoordigers konden de vragenlijsten invullen, zowel digitaal als op papier.
Cliënttevredenheidsonderzoek intramuraal (CTO):
- Gemiddeld cijfer: 8,6 (2024) vs. 8,2 (2023)
- Hoogste score: “Vindt u het gebouw, de voorzieningen en de omgeving prettig?” met een 8,7
Cliënttevredenheidsonderzoek thuiszorg (PREM):
- Gemiddeld cijfer: 9.1(2024) vs. 8,2 (2023)
- Hoogste score: “Voelt u zich op uw gemak bij de zorgverleners?” met een 9,3
De tevredenheid is over het algemeen gestegen ten opzichte van 2023. De tevredenheid blijft stijgen,. Dit laat zien dat zowel bestaande als nieuwe bewoners van Beuckelaer en Nij Bethanië tevreden zijn. De PREM-resultaten tonen ook een stijging in de tevredenheid ten opzichte van 2023.
Een prachtig resultaat!